רוצים חתונה מוצלחת? תתחילו לתכנן - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

איך מתחילים לתכנן חתונה

המדריך החכם לארגון חתונה

המדריך לתכנון חתונה

החל מההודעה המרגשת להורים דרך בחירת האולם, השמלה והחליפה ועד להזמנת ירח הדבש, מהכנת רשימת המוזמנים ועד לסידור השולחנות והמתנות לאורחים. מדריך מתחתנים לוקח אתכם יד ביד ליום הגדול

הוא שאל אותך "האם תנשאי לי?", את השבת בחיוב, ועכשיו, מה עושים? נזרקתם עמוק לתוך ים של מושגים חדשים: נותני שירותים, טיפים, אלבום מעוצב, סידורי שולחנות, מנהל אירוע ועוד - ללא גלגל הצלה. איך צולחים את האוקיינוס הזה בשלום, ובעיקר, היכן מתחילים? אל דאגה, מדריך מתחתנים שלב אחר שלב ייקח אתכם יד ביד מיום ההצעה עד ליום החתונה, כולל כל הימים שבאמצע. 

 צילום: אלי מעייני וגלית לווינסקי
לפני שאתם מתחילים את הספירה לאחור, זכרו כמה דברים:
את, הכלה, לא צריכה לארגן חתונה לבד. כן, החבר שלך יכול לעזור. גם קרובי משפחה אחרים ייתכן שירצו להיות מעורבים, למה שלא תיעזרו בהם?
אתם לא צריכים לשבור את כל חסכונותיכם כדי להתחתן ולא לקחת משכנתא. לא חייבים להרים אירוע גרנדיוזי ומנקר עיניים, דווקא הפרטים הקטנים יעשו את האירוע שלכם לייחודי.
זוהי תקופה מלחיצה. הרשו לעצמכם מדי פעם להתנתק מהכל, לפנק את עצמכם בערב שקט ורומנטי בבית או בסופשבוע זוגי בצימר, בלי לדבר על סידורי החתונה. קצת זמן לעצמכם הרחק מכל ההמולה יעיל מאוד להפגת המתח וכדי להיזכר מה הביאנו הלום.
חשוב אמנם להתגמש לרצונות של ההורים וקרובים אחרים, אך זכרו: זה היום שלכם.
 
6 חודשים ומעלה לפני
צאו מהלחץ, לא הכל צריך להיות סגור עד סוף השבוע. יש לכם יותר מחצי שנה (וגם פחות זה בסדר) לתכנן את החתונה עד לפרטים הקטנים, כך שהכל יהיה מושלם. התחלה טובה תיתן לכם במהרה את התחושה שהכל בשליטה, ואפשר להירגע. עכשיו אתם מוזמנים להתחיל:
ההודעה - ראשית, כמובן, הודיעו להורים, למשפחה ולחברים הקרובים. אם ההורים טרם נפגשו, זה הזמן לערוך ביניהם מפגש היכרות. כדי ששני הצדדים ירגישו בנוח, כדאי לערוך את המפגש במקום נייטרלי, כמו הדירה שלכם או בית קפה שקט. אם אתם חוששים מהמפגש, תוכלו לצרף אליו טיפוסים "שוברי קרח", כמו דודים, אחים או אחיינים. במפגש, נסו להימנע מלהעלות את הנושא הכספי. אם אתם זקוקים לתמיכה כלכלית מההורים, בקשו אותה בנפרד ולא בסיטואציה הזו.
תוכלו גם לערוך מפגש חברתי כדי להודיע לכל חבריכם יחד את החדשות הטובות ולקבל את כל התמיכה, האהבה וההתרגשות מהאנשים הקרובים אליכם, שייתנו לכם אנרגיה טובה להתחיל.
התקציב - נכון שהרבה יותר כיף לצאת דבר ראשון לחפש את שמלת הכלולות החלומית, אך לפני הכל, כדאי לארגן את מסגרת התקציב. קחו לכם ערב פנוי כדי לחשב את התקציב שברשותכם. אכן, זה לא החלק הכי מלהיב בהכנות, אך אם אתם לא רוצים לסבול מלילות ללא שינה מרוב דאגות איך תכסו את החתונה, חובה להתחיל בו. התקציב צריך לכלול את כל מקורות המימון העצמיים העומדים לרשותכם לפני האירוע (כולל עזרה מההורים, אם צריך). אל תבנו על מתנות האורחים. במקרים רבים הן לא יכסו את האירוע. אל תשכחו לקחת בחשבון הוצאות קטנות לכאורה שקיימת נטייה לשכוח אותן, כמו עיצוב האולם ותשלום עבור מערכת ההגברה, למשל. זכרו לא לתת את כל התשלום, ואפילו לא את רובו, מראש. נהוג לשלם על החשבון מקדמה בגובה אחוז מסוים מהסכום הכולל.
קביעת המועד - החליטו על התקופה בה אתם רוצים להתחתן, ונסו לצמצם זאת לחודש מועדף ואף למספר תאריכים אופציונליים מבחינתכם. התחשבו במועדי בחינות באוניברסיטה, באורחים המגיעים מחו"ל ועוד, וכדאי להתייעץ בבני המשפחה הקרובה. אל תשכחו לבדוק חגים ומועדים בהם אסור לערוך חופות על פי היהדות.
המוזמנים - ערכו רשימת מוזמנים ראשונית בעזרת ההורים, תוך מחשבה על גודל האירוע שברצונכם לערוך. התחילו לאסוף כתובות ומספרי טלפון ושימו לב למסגרת התקציב עליו החלטתם. אל תתפתו להזמין את כל מי שאי פעם היכרתם.
קטלוג במתנה - זה לא עולה לכם שקל אז למה אתם ממתינים? הירשמו למועדון וקבלו קטלוג מתחתנים בחינם, עד הבית במארז מהודר שישמש אתכם גם בהמשך.
המקום - לאחר שיש לכם מושג על כמות האורחים, המועד המועדף עליכם והתקציב העומד לרשותכם, תוכלו להתחיל לבחון את היצע האולמות והגנים הקיים באזור הרצוי לכם. לפני שתכתתו רגליכם, התרשמו מאתרי האינטרנט של הגנים והאולמות, היכנסו לפורום "מתחתנים ברשת", וחשוב מכל – בקשו המלצות מקרובים וחברים שהתחתנו במקומות הללו. התחילו לבחון מקומות אפשריים לעריכת החתונה, ובחרו את המתאים לכם. לאירוע בקיץ מומלץ לשריין תאריך לפחות חצי שנה מראש, כשלחתונה בחורף יספיקו ארבעה חודשים עד חודשיים מראש. בדקו אם המקום מספק שירותי תאורה, ואם ברצונכם להוסיף על כך, התחילו לחפש את הספק המתאים.
קייטרינג - אולמות רבים מציעים גם שירותי קייטרינג, בעוד אחרים מאפשרים להביא קייטרינג חיצוני, לרוב מרשימת מומלצים. כך או כך, לפני שסוגרים קייטרינג חייבים לערוך טעימות. שמות המאכלים המפוצצים בתפריט בדרך כלל נשמעים מעוררי תיאבון, אך בפועל לא בטוח שהם יערבו לחיככם ולחיך אורחיכם, ואתם לא רוצים לגלות את זה כשהמאכלים יונחו על השולחן באירוע. ספרו למנהל הקייטרינג על העדפותיכם הגסטרונומיות, ובעיקר על אלה של בני המשפחה (חובבי לחם במיוחד? חולים על בשר? לא מסוגלים לאכול מזון שאינו מתובל בחריפות עד אימה?). כמו כן ציינו בפניואם יש לכם אורחים בעלי צרכים תזונתיים מיוחדים (סוכרתיים, חולי צליאק האלרגים לגלוטן, צמחונים ועוד), ובררו האם הוא ערוך לכך. אם יש לכם ילדים מבין המוזמנים, הגיעו עם הקייטרינג להסדר על תשלומי מנת ילדים, מאיזה גיל משלמים ומהו התשלום. אם רצונכם בכך תוכלו לבקש מנת ילדים מיוחדת, אפילו כולל הגשה.
השקיעו בעצמכם - כי למרות כל הלחץ והריצות אתם רוצים להגיע יפים, חטובים ורעננים לחתונתכם. איך עושים את זה? אימוץ הרגלי תזונה נכונה (לא תזיק פגישה עם הדיאטנית של קופת החולים), כמה פעמים בשבוע חדר כושר, שיעורי אירובי, ריצה או מה שתבחרו, והתמדה בהם במשך החודשים הבאים, יעשו את העבודה. לא מספיק לכם? טיפולים קוסמטיים, הלבנת שיניים, טיפולי הסרת שיער, הסרת משקפיים בלייזר ועוד, יעניקו לכם את המראה הזוהר עליו תמיד חלמתם. זה הזמן להתחיל.
צילום: אלי מעייני וגלית לווינסקי
 
4-6 חודשים לפני
אחרי שסגרתם אולם ויש לכם תאריך, תוכלו להתחיל בבחירת הדברים הגדולים הבאים - המוסיקה, הצילום והלבוש. וכל השאר? קטן עליכם.
צילום - תוכלו לבחור חברת צילום אחת המציעה את כל השירותים: צילום סטילס ווידאו, עריכת סרטים ועיצוב אלבומים, ותוכלו גם לקחת כל אחד מהספקים בנפרד, כרצונכם. כדאי להיעזר בהמלצות של חברים בבחירת הצלם. בפגישה בקשו לראות אלבומים, ושימו לב שמוצג בפניכם אלבום שלם של חתונה אחת, ולא התמונות הכי מוצלחות מכמה חתונות. בפגישה עם צלם הווידאו שימו לב לאיכות הצילום והעריכה, והאם הסגנון מוצא חן בעיניכם.
מוסיקה - נותן הטון במוסיקה באירועים הוא הדי.ג'יי. כדאי להיעזר בהמלצות של חברים בבחירת הדי.ג'יי. בפגישה הראשונה עמו, נסו להתרשם מאישיותו, מסגנונו וממקצועיותו, ספרו לו על החתונה שלכם ובקשו לראות סרט וידאו שלו מאירוע. השתדלו להתמקד בסרט באופן פעולתו ולא לבחון את הטעם המוסיקלי, שהרי לכל זוג טעם אחר.  
פרט לדי.ג'יי תוכלו לשלב באירוע זמרים, להקה או נגנים שונים, כגון כינורות בקבלת הפנים, שופרות בכניסה לחופה ומתופפים במהלך הריקודים, כראות עיניכם וכפי שמאפשר התקציב.
שמלה - הגיע החלק שלו חיכית יותר מכל: בחירת שמלת הכלה. לפני שאת יוצאת לחיפושים, עייני בקטלוגים כדוגמת זה שבידייך, גלשי לאתרי האינטרנט של המעצבים ובחרי לך סגנון, על פי נתוני גופך והעדפותייך. אתרי כמה סלוני כלות העונים לדרישותייך, וצאי אל הסיבוב ראשון, מלווה באמא, אחות או חברה טובה (לא כל השלוש!). רצוי לקבוע פגישות עם הסלונים כדי שיקדישו לך את תשומת הלב הראויה. אחרי שמצאת את הסלון העונה על הדרישות, מבחינת הסגנון והגזרה, עם מעצבת סבלנית וקשובה, הביאי איתך למדידות תמיד את אותה מלווה, כי דעות רבות עלולות לבלבל אותך.
חליפה - מה לעשות, בנים אינם חובבי שופינג כמונו. בשבילו זה חלק פחות מרגש, ופעמים רבות צריך "לסחוב" את החתן בכוח לחיפושי החליפה. גם כאן ערכו עבודת מחקר לפני שתצאו לדרך, עיינו בקטלוג, התייעצו עם חברים ו/או עם הגולשים בפורום "מתחתנים ברשת", בחרו סגנון מועדף, מסגרת תקציב - וצאו לדרך.
שירותי בר - אם הקייטרינג או המקום אינם מספקים שירותי בר, תוכלו להביא שירות חיצוני. שאלו את עצמכם האם אתם מסתפקים בבר נייח או תרצו בר אקטיבי, ואם כן, מה תהיה מידת האקטיביות שלו ברחבה ובין האורחים. ישנם שירותי בר המציעים בנוסף בר קפה, בר מתוקים ועוד. מצאו בר העונה על דרישותיכם וסכמו איתו על סוגי המשקאות שברצונכם להגיש לאורחים. אם המחיר גבוה מדי, תוכלו גם לשדרג את הבר בעצמכם באמצעות רכישת משקאות מחנויות יין או מהדיוטי פרי, אותם תבקשו מהברמנים להגיש בנוסף.  
הזמנות - ישנן חברות שונות המציעות שירות זה, לעתים אפילו לא תצטרכו לצאת מהבית ותוכלו לעשות הכל דרך האינטרנט. תוכלו גם לעצב בעצמכם או בעזרת מעצב חיצוני, ולהיעזר בשירותיו של בית דפוס. הזמנות מוצעות בסגנונות שונים ובמגוון אינסופי, על פי הסגנון והתקציב. מה לכתוב בהזמנה? ההזמנה חייבת לכלול את שמותיכם, תאריך, מיקום ושעת האירוע, מספרי טלפון/ אי-מייל לאישור הגעה ומפת הגעה לאולם, וכן הוראות מיוחדות (לדוגמה, אם החופה בחוץ בתקופה קרירה - להצטייד בלבוש חם, או אם מדובר בחתונה הפוכה ואתם רוצים ליידע את מוזמניכם, וכדומה). תוכלו להוסיף משפט משיר, ציטוט מהמקורות או כל רעיון אחר שמדבר אליכם.
על המעטפה רשמו את שמות המוזמנים: אם הילדים כלולים בהזמנה, רשמו "לכבוד משפחת כהן". אם לא, כתבו "למשה וגילה כהן", ואם זו הזמנה אישית, רשמו במדויק את שם המוזמן. יחד עם ההזמנות תוכלו לעצב מוצרים נוספים תואמים, כגון כרטיסי הושבה, תפריטים, כרטיסי תודה וכדומה.
עיצוב - ישנם גנים ואולמות העובדים עם מעצב הבית, ואחרים מאפשרים לכם להביא מעצב חיצוני. אל תזלזלו בחשיבותו של אלמנט זה, כי עיצוב נכון ישדרג את המקום ויעניק לו מראה מיוחד ובלתי נשכח. בפגישה עם המעצב בקשו לראות תיק עבודות, ומצד שני ספקו לו כמה שיותר מידע על חתונתכם, עליכם ועל הסגנון שלכם, כך שהוא יוכל להתאים את עצמו אליכם. אתם לא צריכים להציב בובות אנושיות כדי לעשות וואו. גם עיצוב מתוחכם בפשטותו יעשה את העבודה. אם אתם רוצים לחסוך, זכרו שנרות זולים יותר מפרחים.

צילום: אלי מעייני וגלית לווינסקי 
2-4 חודשים לפני
זה הזמן להתעסק בכל הפרטים הקטנים לכאורה אך החשובים מאין כמותם, שכל אחד מהם עושה את ההבדל.
רבנות – גשו לרבנות (המועצה הדתית) אליה אתם שייכים והוציאו את המסמכים הנדרשים: תעודות רווקות - אם אינכם מתגוררים באותה עיר, אישור יהדות במקרה הצורך, ופתחו תיק ברבנות. את, הכלה, תוזמני למספר פגישות עם הרבנית, בהן בין היתר תלמדי הלכות טהרה ותדברו על תאריך החתונה, בו עלייך להיות נקייה (כלומר כשבועיים לאחר המחזור). הרבנית תצייד אותך בפתק למקווה. ישנן מועצות דתיות העורכות הדרכות גם לחתנים או לזוגות. אם אינכם רוצים להשתתף בהדרכות מטעם הרבנות, בדקו את האפשרות לערוך אותן בדרכים אלטרנטיביות.
רב - בחרו רב מקדש בעקבות המלצות, וערכו עמו פגישה מקדימה של תיאום ציפיות. למשל, ידעו אותו על רצונכם להעניק כבוד לבני משפחה באמירת הברכות מתחת לחופה, או שאלי אותו על אפשרות לברך את החתן ולהעניק לו טבעת.
רכשו טבעות נישואים.
התחילי במדידות של השמלה. זכרי לקחת עמך למדידות תמיד את אותה מלווה כדי שלא תתבלבלי בתהליך.
בחרו אביזרים נלווים ללבוש - נעליים תכשיטי כלה. הגיעי עם הנעליים למדידות של השמלה על מנת שהתופרת תוכל לגזור נכון את המכפלת, וכן עם התכשיטים כדי לראות כיצד הם משתלבים עם השמלה למראה הכולל. התאמנו כמה פעמים בבית ללכת עם נעלי החתונה. לא נוח ללכת כל כך הרבה שעות עם נעל חדשה לגמרי.
בחרי ספר ומאפר/ת - תוכלי לבחור חבילה מפנקת הכוללת שיער, איפור, ציפורניים וטיפולי יופי נוספים בסלון כלות, או להתארגן במלון או בבית ולתאם עם בעלי המקצוע שיגיעו אלייך.
אם ברצונך לעשות בניית ציפורניים, התחילי כעת.
ליל כלולות - ישנם אולמות המציעים סוויטות כלולות צמודות, אך אם רצונכם בכך והמקום אינו מציע זאת, הזמינו מלון/ צימר לליל הכלולות, רצוי קרוב ככל האפשר למקום החתונה. אם מקום האירוע מרוחק מאוד מבית הוריכם, ייתכן שכדאי לארגן גם מלון קרוב עבורם.
ירח דבש - בחרו יעד והזמינו טיסות, מלונות, רכב וכו', וטפלו באישורים הנדרשים (דרכון, ויזה וכו'). אם יש צורך בחיסונים ליעד הנבחר, התחילו בהם כעת.
סיימו את נושא עיצוב החופה, השולחנות והמקום בו ייערך האירוע.
הזמינו גימיקים נוספים על פי רצונכם. אם יש לכם ילדים רבים, אולי תשקלו הפעלה מיוחדת עבורם או גימיק כלשהו ("שערות סבתא", צמידים זרחניים, בועות סבון ועוד).
אם ברצונכם בכתובה מעוצבת, הזמינו אותה ממעצב.
רכשו מתנות תודה למשפחה ולחברים המסייעים לכם בהכנות.
הזמינו מתנות קטנות לאורחים כתודה על השתתפותם באירוע.
קבעו עם הקייטרינג פגישה לתכנון תפריט.
אם צפויים להגיע אורחים מחו"ל, ודאו שיש להם מקום לינה.
סיימו את הכנת רשימת המוזמנים, כולל כתובות, מספרי טלפון ואי-מיילים.
בחרו אנשים קרובים שילוו אתכם ביום הגדול - מלוות לכלה, נהג וכו'.
הזמיני זר כלה.
הזמינו עוגת חתונה, אם רצונכם בכך.
זה הזמן לשקול פתיחת חשבון משותף.
בחרו מכונית ליום החתונה (אם ברצונכם, השכירו רכב).
קבעו סידורי הסעה לאורחים המגיעים מרחוק. אם ישנם רבים כאלה, שקלו להוציא הסעה מאורגנת.
צילום: אלי מעייני וגלית לווינסקי
 
4-8 שבועות לפני
סגרו פרטים אחרונים עם נותני השירותים בחתונה וחתמו על חוזים. כדאי לא להסתפק בסיכום בעל פה.
שלחו את ההזמנות - לאורחים מחו"ל מומלץ לשלוח הזמנות כחודשיים מראש, ולאורחים בארץ מספיק חודש מראש. צרפו מפה ברורה והוראות הגעה למקום האירוע. כדאי להתעקש על אישור השתתפות בטלפון ו/או בדואר האלקטרוני.
ערכו פגישת תיאום עם הדי.ג'יי, בה תסכמו על שיר הכניסה, שבירת הכוס והסלואו הראשון. מסרו לו רשימה של שירים שאתם רוצים/ לא רוצים שישמיע בחתונה.
אם בחרתם לערוך הסכם טרום נישואים, חתמו עליו בנוכחות עורך דין.
התעניינו לגבי ההכנות בקרב המשפחה הקרובה - האם נמצאו בגדים לכולם. כדאי לשים לב שלא נבחרו בגדים זהים בקרב האבות, האחים והחתן. 
 
2-3 שבועות לפני
ודאו שבידיכם כל האישורים הדרושים מהרבנות.
חלקו את ההזמנות שבחרתם לתת באופן אישי וודאו את השתתפות האורחים.
ערכו רשימה של אורחים שאישרו השתתפותם וצרו קשר עם מי שטרם אישר. אם ברצונכם לחסוך לעצמכם את הטרחה, תוכלו לשכור שירותי חברה המטפלת באישורי ההגעה של האורחים או לבקש מאחר מבני המשפחה לעשות זאת עבורכם.
מסרו למקום ולקייטרינג את מספר האורחים הסופי.
ערכו סידורי ישיבה לאורחים בחתונה, וכתבו כרטיסים עם שמות לחלוקה לאורחים בכניסה.
חלקו תפקידים בין בני המשפחה והחברים (נהג, אחראי על הובלת המתנות ועוד).
לכי למדידה אחרונה של השמלה, כולל הנעליים והאביזרים הנלווים.
אם ברצונך לעשות גוונים בשיער, צבע או תספורת, כדאי לעשות זאת כעת.
רכשי לבנים נוחים לאירוע בתיאום עם מעצבת השמלה.
בקשו מהחברים הקרובים (אם אלה טרם התנדבו לכך) לארגן לכם את מסיבת הרווקים/ הרווקות, ודאגו לצייד אותם ברשימת מוזמנים.
 
שבוע לפני
צרו קשר עם כל בעלי המקצוע - האולם, הבר, הצלם, הדי.ג'יי והרב, ובדקו שכולם זוכרים את האירוע שלכם.
אשרו את הטיסות ושאר סידורי הנסיעה לירח הדבש.
התחילו לארוז חפצים למלון בליל הכלולות ולירח הדבש שאחריו.
השתדלו לקחת כמה ימי חופש לפני היום הגדול לסידורים ולמנוחה.
צאו לחגוג כמה ימים לפני החתונה את מסיבת הרווקים/ הרווקות.
ודאו שבני המשפחה והחברים הקרובים יודעים את תפקידיהם.
הכינו צ'קים/ כסף מזומן לנותני השירותים, כולל טיפים למלצרים כפי שסוכם מראש, רצוי במעטפות מסודרות ומסומנות.
דאגו לקחת את החליפה של החתן ואת שמלת הכלה (למי שמתארגנת במלון או בבית).
הכינו את הטבעות.
לבעלי הזקן/ השפם - דאגו לבקר אצל הספר.
העניקי ליטוש אחרון לציפורניים.
העניקו מתנות לאות הערכה לבני המשפחה והחברים שעזרו בארגון החתונה.
רכשו ערכת קישוט למכונית או מצאו מקום בו יקשטו לכם אותה.
אם יש לכם תוכנית אמנותית (דברי ברכה, שירים, הקרנת סרטים, הופעה וכו') במהלך הערב, ודאו שכולם יודעים את תפקידיהם ומתי הם משתלבים במהלך האירוע.
 
היום שלפני
לכי לטבול במקווה יום-יומיים לפני האירוע.
קחו ערב לבד מבן הזוג ובלו עם האנשים הקרובים אליכם (משפחה, חברים).
פנקו את עצמכם באמבטיה חמה או מסאז' מפנק (דאגו שהמסאז' לא יהיה עמוק מדי. אתם צריכים להתנועע על רחבת הריקודים).
עשי מניקור ופדיקור.
סיימו את סידור התיק לליל הכלולות.
לכו לישון מוקדם.
 
 
היום הגדול
אספו את זר הכלה.
דאגו לקישוט המכונית.
אל תשכחו לאכול: חשוב לאכול ארוחת בוקר טובה ביום החתונה, ולמקרה שתשכחו לאכול לאחר מכן, קחו איתכם חטיפי אנרגיה טבעיים.
אל תהיו בלחץ. התחילי מספיק זמן מראש את כל ההתארגנות, שיהיה זמן לצילומים בכיף.
הירגעו, חייכו ותיהנו מהיום המאושר בחייכם.
 
 

כתבות נוספות שיעניינו אותך

ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג