תשע שמלות מקולקציות שמלות כלה לאביב 2014 menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

ה - 9 שאהבנו

שמלות כלה מקולקציות חדשות

שמלות כלה

בשבוע שעבר הוכרז היום הראשון של האביב. וזוהי גם הכרזה עבורנו על פריחת קולקציות שמלות הכלה (שבשונה משאר סימני האביב תופעת הלוואי היחידה שלהן היא הרצון העז שלנו למצוא סיבה להתחתן שוב).

כמה שמלות שממש תפסו את עיננו במערכת, הן דוגמא טובה למגמות שהולכות לשלוט בקולקציות שמלות הכלה באביב ובקיץ הקרובים. וגם המעצבים שלהן שווים כתבה. אז הנה הן לפניכן, תשע המהממות שעשו לנו את השבוע.

ערבה פולק - שמלות כלה
בנתה את הקולקציה שלה לשנת 2014 בהשראת המאה ה-18 באירופה, תקופה שהתאפיינה באלגנטיות, עידון ועושר,כשנשות האצולה לבשו שכבות של בדי תחרה עשירים ורקומים בעבודות יד.
 
אנחנו בחרנו שתי שמלות שלה שאהבנו מאוד. הראשונה היא שמלה קצרה ואביבית שיכולה להתאים גם כשמלה שנייה.

שמלות כלה. צילום: שי קדם

השמלה השנייה - שמלה צמודה עם תחרות ורקמות עבודות יד בצבע גוף שרק מחמיאות לגוף.

שמלות כלה. צילום: שי קדם

       

לירון מייזן - שמלות כלה וערב
מעצבת שמלות כלה יצרה קולקציה שהקו המנחה שלה הוא קלאסי אך עם טוויסט וסטייל ייחודי שמאפיינים אותה כמעצבת. הבדים שלירון בחרה להשתמש בהם מספקים השראה הן בפיתוח הגזרות והן בסגנון העיצוב.

השמלה שבחרנו היא דגם סקסי ונועז, עם מחשוף ברגליים ובחזה, אך  יחד עם זאת  שומר על מראה קלאסי ואצילי עם שובל באורך הנכון בגימורים הנכונים.

שמלות כלה. צילום: יניב אדרי


קולקצייה בסגנון שנות ה50'. לשם כיוונה 
 אוריתה - סטודיו לשמלות כלה וערב וערב בעבודת יד בטכניקות מתקדמות עם רקמה ושיבוץ אבנים יקרות, תוך שימת דגש לאחד האלמנטים הבולטים באותה תקופה - הגזרות הנשיות המדגישות את הגוף בצורה מעודנת.

בחרנו ב"שמלת קייט" שמלת חלוק מוקפדת עשויה משיפון משי תחרות ורקמות אשר נתפרו כולן בעבודות יד עליהן משובצות פנינים ואבנים יקרות.

שמלות כלה. צילום: אלכס ליפקין


השנה, מספרת לנו  דורין - עיצוב שמלות כלה, אנחנו הולכים לראות קולקציות שמורכבות משמלות המשדרות אלגנטיות ונשיות עם השפעות שנות ה-50', שמלות נוחות ומחטבות. השמלות מתאפינות בתחרות, רקמות משי, ושיפון שיוצרים מראה רך וזורם. דורין עצבה קולאז' של תחרות שעשויות בעבודת יד ויוצרים מרקמים וטקסטורות מרהיבות.

יחד עם זאת,
בשמלה שבחרנו התאהבנו מהמקום הנח והסקסי. השסע חוזר לאופנה וזה אחד הטרנדים היפים והקלילים שייתפסו אותנו השנה.

שמלות כלה. צילום: דביר כחלון

 

הוליווד והשטיח האדום -  אלו ההשראות לקולקציית העונה של ואדים מרגולין - שמלות כלה. השמלות מרגשות ומעניקות תחושה של ערב גאלה נוצץ, אך בלי להתפשר על הנוחות.
השמלה שבחרנו מהקולקציה של ואדים היא שמלה מרשימה, עם שובל ארוך ועדין ומחשוף תחרה שגורם לשמלה להראות כל כך אצילית.

שמלות כלה. צילום: אלכס ליפקין

 

פנינת כלה הלכה על מראה הדוק, סקסי ועם זאת שיקי מאוד. הבדים בקולקציה עשויים מבדי משי מבריקים ונשפכים יחד עם תחרות צרפתיות מחורזות ואפליקציות רקומות.

בחרנו שמלה קלאסית עדינה אך עם נפח שנותן את הגיוון בין החלק העליון והתחרה, לחלק התחתון.

שמלות כלה. צילום: אמרי יהלי

 

טלי ומריאנה - שמלות כלה וערב שמלות כלה וערב מביאה חידושים בקולקציה החדשה שלה לשנת 2014. את ההשראה שלה היא שואבת משנות ה-60 והיא מתבטאת בשמלות נפוחות עד הברך ושמלות אוסקר עם שסעים. הטוויסט המיוחד שנראה העונה יכלול הופעות לא קונבנציונליות כמו אוברול לכלה. ההשראה של טלי ומריאנה מגיעה מהמקום החשוב של הכלות שאוהבות להרגיש סקסיות וכלתיות אך עם זאת להישאר נאמנות לעצמן ולהרגיש טבעי בתוך שמלת הכלה.

בחרנו בשני לוקים שונים לא קונבציונאלים אבל הורסים את הבריאות: שמלת כלה המתחלקת לשניים וכוללת חולצת בטן עם חצאית, מראה עכשווי מודרני ויפה.

שמלות כלה. צילום: רונן פדידה


אוברול, שלמרות שהוא מכנס הוא עדיין שומר על הסקסיות והנשיות שבו.


שמלות כלה. צילום: רונן פדידה

 

אימג' סטודיו קיבל את מקור ההשראה מהיצירה של הטבע. רוך ועדינות מול יופי, עצמה ותעוזה נשית כשהדגש הוא על אסתטיקה גבוהה. שילוב הקווים הרכים שיושבים על הגוף בצורה כל כך מדוייקת וכל זה משולב בתחרות ואפליקציות ייחודיות שמעניקות את המראה הייחודי, הקלאסי והאופנתי.

בחרנו בשמלה עם תחרה בחלקה עליון ובחלקה התחתון בד חלק ועשיר שהופך את השמלה לעשירה ועדינה.

שמלות כלה. צילום: רוי אבן צור

 

ואחרונה חביבה, קצת שונה אבל מיוחדת. צוות העיצוב של H&M עיצב שמלת כלה שעוצבה בהשראת הסטייל ההוליוודי הזוהר של שנות ה-30. השמלה עוצבה במהדורה מוגבלת בפעם הראשונה טווח מידות: 34-44, מחיר השמלה בישראל: 399 ₪

שמלה אחת בקולקציה שתוכל להתאים לחתונות צהריים, וטראש דה דרסס.

שמלות כלה. צילום: הנס מוריץ

 

 

 

 

H&M- ניתן להשיג במהלך חודש אפריל בקניון עזריאלי תל אביב.

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים