אביזרים משלימים לאופנת חתנים - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

אביזרים יחודיים לחתן

חתן, שדרג הופעתך!

חליפות חתן

בעוד כלתך לעתיד מתזזת בין המאפר למעצב השיער, לחנות התכשיטים, לבחירת הנעליים וסיכת הראש - אתה מוזמן לאמץ את גישת הפחות-זה-יותר. הוסף אביזר אחד גם לחליפה הכי קלאסית, וקבל לוק משודרג ובעל טאץ' ייחודי. מינימליזם כובש

חתנים יקרים, אנחנו מבינים ללבכם: בעוד בת הזוג שלכם חורשת את המדינה במירוץ אחר השמלה המושלמת, האקססוריז המדויקים, מעצב השיער היצירתי והמאפרת הפנומנלית שיהפכו אותה לכלה שכולם ידברו עליה, אין לכם כוח לעמוד באור הזרקורים, ואתם מוכנים להסתפק בחליפה אפורה ולוק סטנדרטי. אז זהו, שאקססורי אחד נכון יכול לעשות את ההבדל, ולהפוך אתכם במינימום מאמץ מחתנים משעממים לבעלי שמחה מהממים (לא פחות מהגברת שלידכם). כי אמנם הלוק הקלאסי תמיד מספק, אבל מי אמר שאתם צריכים לגרום לאורחים לפהק? אספנו עבורכם פריטים שישדרגו לכם את ההופעה.

 

לא רק לחנונים: פפיון

חליפות חתן. צילום: הנס מוריץ


בואו נודה באמת: הפפיון הוא כבר מזמן לא נחלתו של החנון המיתולוגי סטיב ארקל, והיום גבר שעונד אותו הוא לגמרי טו-קול-פור-סקול. בין אם בחרתם במכנס מחויט, חולצה מכופתרת וז'קט רציני, ובין אם בלוק קז'ואלי יותר של מכנסי צ'ינו, חגורה מדליקה וטי-שירט אוורירית – הפפיון הקטן הוא בדיוק האקססורי שיעשה את ההבדל, וייתן את הטוויסט הסמי-הומוריסטי/ סמי-מעונב ללוק הכללי. תכל'ס, הוא גם סופר סקסי.

פפיון, 59.90 שקלים, מבית  H&M ,להשיג בסניפי הרשת  
 

למתקדמים: פפיון ומטפחת כיס תואמים

חליפה לחתן. צילום: הנס מוריץ


אין גברי יותר מבחור רגיש, כזה שיודע לכבד מאורע משמח במיוחד, ואפילו מרמז לקהל שהוא עלול, במעמד חופה, לשחרר דמעה. מטפחת הכיס תשדרג כל ז'קט, ותעניק לכיס (שנותר בדרך כלל קירח ודי משעמם) זריקת צבע משמחת, ששוברת את הלוק המוכר כל כך של חתני ארצנו. המשקיענים במיוחד יוסיפו למטפחת פפיון תואם, ע"ע היתרונות שצויינו בסעיף הקודם, ויגרמו לנשים בקהל להסתכל על בני זוגם במבט של "למה בחתונה שלנו לא יכולת להשקיע כמוהו!?".

סט פפיון ומטפחת תואמים, 79.90 שקלים, מבית  H&M,להשיג בסניפי הרשת. 

 

לקלאסים: עניבות צבעוניות

עניבה צבעונית לחתן. צילום: אודי דגן


גבר מעונב זה מדליק, אבל גבר שיודע לבחור את העניבה שלו בקפידה ולא ללכת עם עדר המעונבים האפרוריים הוא כבר משהו מיוחד. ביכולתה של עניבה אחת לקבוע את הטון לכל החליפה, וממש לא צריך ללכת על עניבה זרחנית או על עניבה עם הדפסי מיקי מאוס ילדותיים כדי להוכיח שאתם יודעים לענוב סטייל. עניבות שמחות, עשויות בעבודת יד ובמגוון הדפסים, יעשו את העבודה וייתנו ללוק הקלאסי בוסט של שיק. בחייכם, אל תתפשרו על העניבה מבר המצווה!

עניבות מבית קסטרו, 79.90 שקלים, להשיג בסניפי הרשת. 
 

למסונוורים: משקפי שמש

משקפיים לחתן. צילום: יח"צ חו"ל


חתונות של שישי בצהריים הפכו לדבר נפוץ, הרי בארץ הצבר השמש כל הזמן זורחת. אז אם אתם מתחתנים בחוץ בשמש (או רק מסתובבים על החוף בשביל הצילומים) – מה, לא תתאבזרו באקססורי הכי מתבקש, זה שיכול בקלות להפוך אתכם לרוק סטארס של החופה? משקפי שמש נכונים עם עיצוב מדויק ישדרגו לכם את המראה – גם אם בחרתם ללכת על טוטאל לוק סטנדרטי, בלי שטאנצים ובלי גימיקים. לא חייבים לבחור בזוג צעקני או משוגע. משקפיים שחורים עם טוויסט קטן במסגרת או בידיות יעשו את העבודה.

משקפיים של יוסף חבר, 2150 שקלים, להשיג בשדרות ח"ן 59, תל אביב 
 

לנעולים עליה: הנעל הנכונה

נעלי חתן. צילום: sharven lupo


נעליים יכולות להיות נושא כאוב: בעוד הכלה משקיעה את כל זמנה ומרצה בבחירת נעליים מדויקות, החתן מתייחס לנושא בשלוות נפש, ובוחר ברגע האחרון בזוג סטנדרטי, בתירוץ ש"זו כולה נעל". ובכן, גברים, תנו לנו לחדש לכם: גם אם בחרתם בחליפת שלושה חלקים קלאסית, בלוק מוקפד או במכנסים מחויטים ובחולצה מכופתרת מאחת מרשתות האופנה – עם נעליים בהחלט אפשר (ואף רצוי) להתפרע. כי בניגוד לנעלי הכלה, שבסופו של דבר מסתתרות במרבית המקרים מאחורי הרבה מאוד מטרים של בד, את הנעליים שלכם רואים – וביכולתן להפיח חיים גם בחליפות חתן המשעממות ביותר, זה שראינו כבר על כל חתן אפשרי. הנעלת הגברים כבר מזמן נותנת בראש למקבילתה הנשית, ובגלל שיש כל כך הרבה דגמים שעושים לנו את זה, בחרנו עבורכם בפינצטה שלושה שירימו את החופה.

נעלי עור כחולות בשילוב בד מבית פרד פרי, 849שקלים  
 

הכתבה המלאה מופיעה במגזין מתחתנים 2014, עמוד 170

 

 

 

 

 

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז