הצעת נישואין בספר ילדים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

ספר חתונה

הצעת נישואין דרך ספר ילדים

סיפורי חתונה
שם: עידן ולירון
גיל: 25
עיסוק: עידן- בעל עסק בתחום קידום אתרי אינטרנט. לירון- עובדת כמנהלת אדמיניסטרטיבית ועוזרת מנכ"ל
תאריך חתונה משוער: לקראת אביב הקרוב 
פז"ם: שלוש שנים

אז איך הכל התחיל? עידן ולירון הכירו במהלך לימודיהם באוניברסיטה הפתוחה. מהיום הראשון שהכירו, הרגישו את הקליק. מאז הם מטיילים בעולם, ומתגוררים יחד. 
אהבות שניות: לירון אוהבת לבשל ולאפות, יחד עם זה משלבת ספורט 4 פעמים בשבוע, כי בכ"ז צריך לשמור על הפריזורה .

ההצעה: הכל התחיל בט"ו באב, בו עידן הפתיע את לירון בארוחת סושי רומנטית לאור נרות לצד שמפנייה עם קינוח ליצ'י, בחוף הצוק-סגירת מעגל לדייט הראשון שלהם.
כמה דקות, לפני שהחלה השקיעה, ביקש עידן מלירון לעצום את עיניה והניח על ברכיה קופסת הפתעה מעוצבת-לירון, לא בדיוק ידע במה מדובר, מה מסתתר בתוך הקופסא. כשפתחה אותה, התגלה לעיניה ספר שנקרא "התאהבתי בקיפודי"-לירון החלה לקרוא את הסיפור בקול רם.
לקראת סוף הסיפור היה כתוב כי 'פונונון' הביא לקיפודי מתנה וכדי לראותה יש לסרוק את הברקוד. כמובן שעידן הצטייד מראש בטאבלט לסריקה  ושם נפתחה חלונית בה כתוב "לירון התנשאי לי"
לירון שהתרגשה עד מאוד, הסתובבה אל עידן-הוא הכין את עצמו כורע ברך וטבעת ביד. ברקע התנגן שיר רומנטי מהחלונית של ברקוד הסריקה-מה שהפך את הרגע לרומנטי ומרגש. כמובן שהתשובה הייתה כן.

הרעיון שעומד מאחורי הספר:  מדובר בספר ילדים המספר את סיפור ההיכרות שלהם בצורה מיוחדת ומצחיקה .הסיפור מורכב משתי דמויות  קיפודון (שזאת לירון ) והשני פונונון שזה הצב (שזה בעצם עידן). הסיפור מתחיל בסיפור קצר על הדמיות, לאחר מכן זה עובר לפגישה הראשונה והנשיקה הראשונה. אם תהיתם מהו סוף הסיפור, אז הסיפור מסתיים בכך ששתי הדמויות עוברות לבסוף לדירה משלהם והסיום הוא דף נחיתה עם ברקוד ההצעה.


 





 

כתבות נוספות שיעניינו אותך

ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס