כיצד תעצבו את חתונת החורף שלכם? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

צובעים את הסתיו

סגנונות עיצוב לאירוע סתיו - חורף

הפקת אירוע

החזאים הכריזו שהסתיו רשמית כבר כאן, וזו סיבה מצויינת לבדוק כיצד להתאים את העיצוב והאווירה בחתונה למזג האוויר ולעונה, כך שגם אם בחוץ יהיה קר וגשום, בחגיגה שלכם יהיה חם ונעים.  

בחרנו שני עיצובים מדליקים משתי מעצבות מוכשרות, אחד לסתיו ואחד לחורף, שיוכלו להעניק לך השראה לבניית הקונספט של החתונה שלך.  

עיצוב סתווי
מאת במבי - עיצוב והפקת אירועים

במבי, עיצוב חתונות

הצבעים
: הסתיו בפתח ומביא עימו תפאורה מושלמת לחתונה רומנטית להפליא. הלחות והחום הכבד, פוחתים. עלים אדמדמים נושרים מן העצים, הבריזה הנעימה מנשבת לעת ערב. כל אלו נותנים את ההשראה לפלטת הצבעים בחתונת הסתיו- צבעים חמים כמו: בורדו, כתום, חום, שמנת וירוק עם נגיעות של זהב, שימזג בין האלמנטים השונים ויעניק להם מראה נוצץ ואלגנטי. פלטת הצבעים הנבחרת תחול על צבעי הפרחים, המפות, התפאורה והמיתוג ותיצור אווירה חמימה ורומנטית.

עיצוב קייטרינג לחתונות

הכלים:
שימוש בכלי עץ וזכוכית מעניק מראה כפרי שמתאים לעונה, בשילוב אלמנטים הלקוחים מהטבע -פרוסות גזעי עץ, אצטרובלים, בלוטים, פרחי כותנה ועלי שלכת, שמעניקים מגוון מרקמים וטקסטורות מעניינות ומכניסות את החוץ לפנים האולם ושומרות על אווירה חמימה וסתווית.

עיצוב באווירה חמימה 

עיצוב התאורה והאווירה: תכנון ועיצוב התאורה נכון, ישפיע גם על שלמות המראה והאווירה הרצויים. תאורה רכה וחמימה, נורות קטנות בגב החופה ועל העצים, גרילנדת נורות משתלשלת בכניסה, יסייעו ביצירת אוירה מנצנצת ומושלמת.

עיצוב אווירה באירועים 

המיתוג הוא הדבק שמחבר בין פרטי העיצוב והקונספט - שפה גרפית אחידה, דרכה פריטי העיצוב יוצרים הרמוניה. את המיתוג מתחילים כבר בשלב ההזמנות, שיעוצבו ברוח הסתיו ובפלטת הצבעים הנבחרת, כך האורחים יקבלו רמז על האווירה והקונספט המצפה להם. משם ממשיכים לכרטיסיות הושבה מעוצבות שישולבו עם ניירות קראפט ותחרה רומנטיים, חבלים טבעיים, תגיות למפיות ברוח הקונספט, מתנות רלוונטיות לאורחים ועוד.

  

עיצוב חורפי
מאת מורן חסיד -
עיצוב אירועים
 
צילום: גלעד בר שלו  מיקום: בית אנדרומדה


הצבעים:
לחתונות חורף יש יתרונות רבים בעיצוב האולם. החורף מביא אווירה קרירה, גשומה והפרחים החורפיים מביעים את ההרגשה הפוכה. הפרחים הבולטים של החורף הם אדמוניות פתוחות וטוליפים צבעוניים המאירים את המקום. החורף הקרוב נראה צבעים חמים, בגוונים אדומים, סגולים, ורודים חזקים, כחולים. הכחולים מיוחדים וזאת כי הם נצבעים בגוון כחול ואז מקבלים ייחודיות.

מבחינת סקאלת הצבעים נבחר צבעים עם נוכחות, כאלה ששוברים את הקור של החוץ. אפשר לשלב כמה צבעים חזקים ביחד כשהם על אותה סקאלת צבעים, כשהמטרה בעיצוב היא להאיר את האולם, עם צבעים צבעוניים.

צילום: אולפני רחובות  מיקום: האחוזה

הכלים:
החורף נשתמש בכלים שמביעים חמימות, כמו שקיות יוטה חומות, אפשר להשתמש בכלי מתכת ולצבוע אותם עם צבעים על בסיס מים, ואז ניתן  לבחור כל צבע, בין אם זה כחול, סגול וכו'.

צילום: יוסי איקדה  מיקום: אושן 

סגנונות עיצוב: גם בחורף אפשר לעצב במגוון סגנונות כשהבולט מביניהם זה הסגנון הכפרי, שיש בו צבעוניות המתאימה לחורף, ושילוב של שקי יוטה, שמוסיפים חמימות למקום. סגנון נוסף הוא הרומנטי, ואפשר לעצב חתונה בקונספט ורדים אדומים, סגנון רומנטי חמים ומאוד מתאים לחורף. הצעה נוספות היא סגנון וינטג׳, שמתאים לאווירת החורף. הצבעים הורודים העתיקים, הלבנים המאירים, השימוש באלמנטים עתיקים וסרטים צבעונים, מאוד הולמים חתונה בחורף.

צילום: מורן חסיד מיקום:בית אנדרומדה 

עיצוב התאורה והאווירה: האווירה החמימה יכולה לבוא לידי ביטוי גם באמצעות נרות קטנים צבעוניים, ואם נוסיף מסביב עלי כותרת צבעוניים, זה יכול להוסיף. לסיום האווירה אפשר להוסיף נשיקות צבעוניות כמתנה לאורח. לסיים ערב מתוק באווירה חמה.

 צילום: מאיר ברקוביץ'  מיקום: חוות אלנבי.

קרדיטים:

www.mcevents.co.il

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס