מה עשה המעצב עידן כהן בשבוע האופנה בניו יורק? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

המעצב עידן כהן מציג

החתונה של עידן כהן ואלעד בורנשטיין

שמלות כלה

כל זוג העומד לפני חתונה מתרגש ומצפה לה בקוצר רוח, אפשר רק לשער שכאשר החתונה מתקיימת על מסלול התצוגה באוהל המרכזי של שבוע האופנה, בלינקולן סנטר בניו יורק, ההתרגשות בוודאי גדולה אפילו יותר.

 

עידן כהן, מעצב שמות כלה וערב, זכה להעלות תצוגת אופנה בשבוע האופנה בניו יורק והפך כך לישראלי הראשון שזוכה להציג באוהל המרכזי. אך השמחה האמיתית החלה שעה לפני התצוגה עצמה בו עידן ובן זוגו, אלעד בורנשטיין, נישאו על גביי הבמה אל מול כל קרוביהם ומגוון אנשי ההפקה של שבוע האופנה, שלקחו חסות על האירוע.

 

הכירו: עידן כהן ואלעד בורנשטיין

גיל: עידן 27, אלעד 25

עיסוק: עידן מעצב שמלות כלה וערב ואלעד המנהל העסקי בתחום.

 

ההצעה:

לפני כשנה באוקטובר, הציע אלעד נישואים לעידן סמוך לחגיגות השנה שלהם יחד. אנו מיהרנו לספר לכם על אירוסי הזוג עם יציאת קולקציית השמלות לשנת 2014. כבר אז הם ידעו שהחתונה תתקיים בניו יורק. מה שהם לא יכלו לדעת, הוא שבית האופנה עידן כהן יציג את ההקולקצייה החדשה שלו בניו יורק והסיבה למסיבה תהיה כפולה. מכיוון שהגיעו בני הזוג אל ניו יורק לשבוע האופנה, החליטו לנצל את המומנטום ולהינשא כחוק. ההצעה עצמה התרחשה ביום הולדתו של אלעד בו השניים החליטו לסגור כמה מעגלים: שנה של זוגיות, יום הולדת לאלעד ויום צילומים לקולקציה החדשה של עידן כהן.

 

 

ארגון החתונה:

אירוע החתונה כולו אורגן והופק על ידי קלי קטרון, אשת יחסי הציבור. קטרון היא דמות מוכרת מאוד בעולם האופנה האמריקאי ומוכרת לרבים מצופי הטלוויזיה כאחת המשתתפות בתוכנית הריאליטי של MTV ,The Hills. קטרון נחשבת אושיית אופנה בפני עצמה ומשמשת גם כשופטת בתוכנית America's Next Top Model של טיירה בנקס.

באירוע נכחו סלבריטאים אנשי אופנה ואנשי עסקים.

החתונה עצמה:

את הזוג המאושר חיתנה אלטה סנט ג'יימס, הילרית וסופרת בעלת רב מכר, המוכרת מאוד בארצות הברית. ילדיה שימשו כשושבינים בחתונה המרגשת. במהלך הטקס הופיעו כוכבות הסדרה "נאשוויל", לנון ומייסי, ושרו לכבוד הזוג.

אחרי החתונה המרגשת החלה התצוגה המרהיבה שכללה 28 דגמים מהקולקציה של עידן כהן והוצגה אל מול קהל רב.


 

החליפות:

נעליים-לבוטן ןגיבנשי

מכנסיים - בלמין וזארה 

ג'קט- דיור וזארה

חולצות- בלמיין

 

התצוגה:

בתצוגה הציג עידן כהן את קולקציית שמלות הערב ,מול 500 קניינים, סטייליסטים ואנשים מובילים נוספים בתעשיית האופנה העולמית. הדגש היה על: חריזה, נוצצים ומחשופים.



הקולקציה כללה 28 כל השמלות שובצו בחרוזים בעבודת יד, בצורות שונות. בין הקולקציה היה ניתן למצוא דגמים ייחודים של אוברולים, שמלות קוקטייל קצרות, חליפות מכנסיים ועוד.



הצבעים ששלטו היו בין הגוונים הכהים-שחור וכחול כהה לבהירים-תכלת ורוד והמראה הנוצץ-זהב וכסף.

 

קרדיט:

עידן כהן - שמלות כלה וערב


כתבות נוספות שיעניינו אותך

אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים