תסרוקות כלה לקיץ 2015 של עינת סברלו - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

תסרוקות כלה קיץ 2015

עינת סברלו מציגה

איפור, שיער ולייף סטייל

 תפסנו את עינת סברלו, מעצבת שיער (מהסוג המשובח!), לשיחה קצרה על הטרנדים של עולם התסרוקות בקיץ 2015. בנות, תתכוננו- אתן הכי יפות כשאתן טבעיות!

הטרנדים בעולם התסרוקות, מתחלפים, עפ"י רוב, פעמיים בשנה לקראת החורף ולקראת הקיץ. אז הנה אנחנו בפתחו של הקיץ, וכרגע, הטרנד הכי חם הוא המראה הכי טבעי, עם שיער אסוף.

תסרוקות כלה קיץ 2015, איפור, שיער ולייף סטייל, 1
צילום: עינת סברלו

שיער אסוף יכול להיעשות בעזרת איסוף כלפי מטה, ליצירת מראה רומנטי, או איסוף גבוהה ליצירת מראה סקסי. כך או אחרת,  הגימור והטקסטורה של השיער נותר מאוד טבעי ורך, ואין שום זכר לחומרים כימיים על השיער.


תסרוקות כלה קיץ 2015, איפור, שיער ולייף סטייל, 2

עדי הימבלו ועינת. צילום בחסות: עינת סברלו

אפשרות נוספת היא תסרוקת עם שיער פזור, בצירוף אביזר על השיער, כמו נזר פרחים אמתיים או עבודת יד עם פרחים וחרוזים.


תסרוקות כלה קיץ 2015, איפור, שיער ולייף סטייל, 3

תמי בר לב. צילום: אסף עייני


תסרוקות כלה קיץ 2015, איפור, שיער ולייף סטייל, 4

תמי בר לב. צילום: זוהר שיטרית

אפשרות שלישית, השיער בטקסטורה טבעית, עם טוויסט של wave עדין וטבעי, ואפשר גם לשלב צמה בתסרוקת.


תסרוקות כלה קיץ 2015, איפור, שיער ולייף סטייל, 5

תמי בר לב. צילום: אסף עייני


תסרוקות לפי אופי כלה

לכלה הקלסית, עינת ממליצה על תסרוקת אסופה וגבוהה (לא יותר מדיי גבוהה, שרואים את האיסוף קצת מקדימה).  התסרוקת מתאימה לכלות בגובה ממוצע, שרוצות להיראות קצת יותר גבוהות ...

"לכלה שמרגישה 'לא בנוח' עם שיער אסוף, אני מייעצת להתחיל ללכת ביומיום עם שיער אסוף, כדי להתרגל  למראה, ולהשאיר את האופציה לפיזור השיער, פתוחה ביום החתונה . אגב, אחרי חופה או בזמן הריקודים, אפשר לפזר את השיער בקלות לבד, אם היא חוששת, אני מציעה שירות שניקרא touch up בתוספת תשלום" מספרת סברלו.

לכלה האורבנית מתאים מראה פזור עם קצת wave לטקסטורה בשיער, ותוספת כלשהי כמו נזר פרחים. המראה צריך להיראות טבעי ולא עשוי.

לכלה הכפרית, ממליצה עינת, תסרוקת עם שילוב של צמה. התסרוקת יכולה להיות אסופה עם שילוב צמה. אפשרות נוספת היא תסרוקת עם שיער פזור, וצמת קשת או צמה לצד.


תסרוקות כלה קיץ 2015, איפור, שיער ולייף סטייל, 6

הכלה יהל.  צילום: איה ואבי


לפני בחירת התסרוקת

·     עשי עבודת סקר באינטרנט, הגיעי למעצב השיער עם תמונות של סגנונות שיער שהתחברת אליהן, זה יעזור למעצב לקלוט את הסגנון שלך. כמובן שכדאי לצלם או לתאר גם את סגנון שמלת הכלה שלך, כדי ליצור מראה הרמוני עם התסרוקת.

·     למשל, אם בשמלה שלך יש מחשוף עמוק ונדיב בגב, רצוי לבחור בתסרוקת אסופה או בתסרוקת חצי פזורה לצד אחד (עם אפשרות פיזור בהמשך האירוע אחריי שכל האורחים ראו את הגב).

·     השתדלי לא לצבוע את השיער בצבע 'קיצוני', כמו אדום אש וכדומה. מומלץ משהו קלאסי כמו בסיס חום עם גווני שמש, שמאירים את הפנים בגוונים קצת יותר בהירים מהשיער הטבעי.

·    מראה ה- "אומברה" מדליק ומאוד מודרני השנה, אבל חשוב לעשות אותו טוב, ואז הוא גם מחמיא (אומברה טוב זה כשהצבע בקצוות לא יותר מדיי בהיר משאר השיער, והמעבר בין הצבע הטבעי לקצוות לא דרמטי מידי, אלא זורם).


טיפים כלליים

1-  אל תגיעי 'נעולה' על תסרוקת מסוימת, הקשיבי למעצב השיער ולהמלצותיו, יכול להיות שהתסרוקת שאת רוצה בה מגיל 14, בכלל לא מתאימה למבנה הפנים שלך...

2-  מאידך, תבחרי רק בתסרוקת שאת מתחברת אליה ומרגישה בה נוח!

3-  תוספות שיער - לפעמים צריך כמות קטנה של תוספות שיער, לא רק במקרה של שיער דליל  או קצר, אלה גם בשיער מלא, אבל שלא מחזיק בייביליס. אל תילחצי, המראה עדיין יכול להיראות טבעי, אך חשוב להתעקש שהכמות תהיה מועטה על מנת לשמור על מראה טבעי.

 

 סטודיו עינת סברלו וענת רזמוביץ'

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות