על זמני בחתונות - יש דבר כזה - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

קלאסי נצחי

קלאסי "בנשמה": איך לשמור על אירוע עם קו נקי ועל זמני?

מקום לחגוג

טרנדים, כמו טרנדים, באים והולכים, גם בעולם האירועים. פעם הטרנד כולל זיקוקים ופאר ובפעם אחרת מינימליסטיות פסטורלית בכפר... אך יש בינינו שהכי מתאים להם הסגנון הקלאסי, כי כאלו הם - על זמניים ו..קלאסיים!

אז לא כולנו בנויים לטרנדים משתנים, ויש בינינו שמעדיפים חתונה בקווים נקיים, צבעים "רגועים" ושקט בעיניים. קלאסיקה זה אופי, מראה והתנהגות ולכן אי אפשר להתווכח עם זה, אלא רק להתרגש מה"על זמניות" שלה ומהאצילות שהיא משדרת.

עיצוב קלאסי באולם

אם אתם מחפשים אולם קלאסי, לכו על אולמות שמעוצבים בקווים נקיים, קירות לבנים ורק "נגיעות" של צבע זהב או כסף. אולמות כאלה לא מחצינים את יוקרתם אלא משדרים מסר מאופק. 

עיצוב קלאסי באולם החתונה-  W

שימוש בתאורה ברחבת האולם
המעצב אלכס שומר על קו נקי אך ייחודי, ההשראה כמעין נווה מדבר. אולמי W ממוקם באזור מרוחק מדירות מגורים וכשנפתחות שתי דלתות לבנות בגובה 4 מטר כל אחת נגלית גינת פטיו ייחודית.

בר אלכוהול בעיצוב קלאסי - לבן


עיצוב נקי גם בחופה

עיצוב החופה צריך להיות מרשים, אך נמנע מצעקנות, מותאם לקו הנקי של האולם.

חופה על טהרת הלבן


פרטים משלימים לאווירה נכונה

מישהו חכם אמר פעם ש"אלוהים נמצא בפרטים הקטנים", מישהו אחר הקשיב לזה... חפשו אולם שבו יש הרמוניה בין הקירות לתאורה, ועד למפית הקטנה שמונחת על שולחן הסעודה. זה אפשרי ותתפלאו איך מראה יכול להיות מושלם, בזכות תאורה נכונה, צמחיה יפה וסכו"ם מתאים.


שילוב בין עיצוב יוקרתי וריהוט סולידי לאוירה קלאסית באולם


עיצוב שולחנות קבלת פנים ולבן

אולמי W מאובזר במערכת תאורה מדהימה המכילה כ - 100 פנסים חכמים, באפטר פרטי מערכות התאורה לא מביישות אפילו את המועדונים המובילים באיביזה שבספרד...

מערכת תאורה מתוחכמת להשלמת העיצוב


"גם וגם"- השילוב האידיאלי של מתחם הוא גינת פטיו ואולם, זכוכיות זה כל מה שמפריד את הגן מהאולם ונותן תחושה של אזור הומוגני.

גינת הפטיו-השילוב של ריצוף וצמחיה מטפסת על הקירות הלבנים נותנת תחושה של חמימות מצד אחד ותחושת טבע מצד שני.


אקסקלוסיביות
ומיקום

לפני שאתם נוהרים לאזור המרכז, הכירו עוד מתחמי אירועים שווים, שאינם ממוקמים דווקא במרכז. היתרון המשמעותי הוא גם במחיר, בעומס התנועה ובגמישות שיגלו כלפיכם. כמובן, שחשוב לבדוק גם הימצאות חניה נוחה ומרווחת לאורחים. מלבד זאת, אחד היתרונות הבולטים של אולם הוא בכך שביום האירוע שלכם, אתם ה"מלכים", ובמקום מתקיים אירוע אחד ביום בלבד! כך, כל תשומת הלב מופנית לאירוע שלכם ולכם בלבד, בדיוק כפי שמגיע לכם.

מרכזי שולחן בעיצוב נקי ויוקרתי - W

עיצוב במפות שחורות ומפיות לבנות מול ריהוט לבן

צילומים: סטודיו לצילום מבטים



כתבות נוספות שיעניינו אותך

ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר