לפעמים צריך ללכת למסיבות של אחרות כדי ללמוד משהו על עצמך - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

נועה מתחתנת- אורחת במסיבת רווקות

אירועים של אחרים הם תמיד פרספקטיבה לאירוע שלי

מסביב לחתונה

החתונה הפרטית שלי הפכה לסיפור בהמשכים שאני משתפת בו אתכן. אחרי שסגרנו על תאריך ושיתפתם אותי במלא תמונות מקסימות של save the date בפייסבוק, רציתי קצת לנוח ולנשום עמוק לקראת שאר ארגוני החתונה. ואין דבר שמעניק פרופורציה על החיים מאשר אירועים של אחרים. לכן הפעם, איך זה להיות אורחת במסיבות רווקות. 

אז אחרי שסגרנו את התאריך ואת האולם, חשבתי שיהיה לי קצת זמן לנוח מכל מה שקשור לחתונות. מפה לשם, מצאתי את עצמי חוגגת, פעמיים, מסיבת רווקות לשתי בנות שקרובות מאוד לליבי. על אף ששתיהן קרובות משפחה, ההבדלים בין המסיבות היו כמו שמיים וארץ, מזרח ומערב ועוד כמה דימויים שממחישים את ההפך.

המסיבה הראשונה, ביום שלישי, הייתה שונה מכל מה שהכרתי או שמעתי על מסיבת רווקות. נסעתי עד לחוף הים בגבעת אולגה. היה שם על האש, פויקה, מוזיקה, מצגת והמון המון אלכוהול. עד כאן, כמו כל מסיבת רווקות סטנדרטית.


 נועה מתחתנת- אורחת במסיבת רווקות, מסביב לחתונה, 1

מה שהפתיע אותי הייתה העובדה שבמסיבה, היו לא אחרים מבני המין הפחות יפה – החתן וחברים שלו. מה שנקרא – "מסיבת רווקים רווקות". בניגוד לחלוקה המסורתית, הבנים היו אחראים על האוכל ואנחנו על השתייה. כנראה שהזוג המלכותי לא יכול להיפרד אפילו לערב אחד. האמת – למרות שלא הכרתי אף אחד כמעט, האווירה הייתה ממש טובה ואפילו נשארנו לישון תחת כיפת השמיים.


 נועה מתחתנת- אורחת במסיבת רווקות, מסביב לחתונה, 2

 נועה מתחתנת- אורחת במסיבת רווקות, מסביב לחתונה, 3


 נועה מתחתנת- אורחת במסיבת רווקות, מסביב לחתונה, 4

עם האנגאובר שהמשיך עד יום חמישי, נסעתי לעיר האורות, בית שמש, למסיבת הרווקות השנייה שאליה הוזמנתי. המסיבה, כמיטב המסורת, נערכה באחת מהווילות באזור. הווילה, איך לא, הייתה מאובזרת בבריכה ובמערכת הגברה שלא תבייש הופעה של משינה בפארק הירקון (או שלמה ארצי בקיסריה –בקיצור, היה רועש). מה לא היה שם – החל מכל ציוד הבריכה שאפשר לחשוב עליו, דרך מאכלים בצורות של איברי רבייה זכריים וכלה בדראג קווין שהגיע (או הגיעה?) לכמה שעות של משחקי חברה. כאן, אם תהיתן – החתן לא היה נוכח. שתינו המון, אכלנו מלא והשתזפנו בבריכה. בקיצור- מסיבת רווקות קלאסית וכיפית.


 נועה מתחתנת- אורחת במסיבת רווקות, מסביב לחתונה, 5

 נועה מתחתנת- אורחת במסיבת רווקות, מסביב לחתונה, 6

 נועה מתחתנת- אורחת במסיבת רווקות, מסביב לחתונה, 7

הנוכחות בשתי המסיבות וההבדלים ביניהן גרמו לי לחשוב קצת, על אף העובדה שיש המון זמן עד שזה יקרה, איך תראה מסיבת הרווקות שלי. האמת, לא נראה לי שבן זוגי יסכים לוותר על מסיבת רווקים משלו (אמרתי נראה לי? התכוונתי בטוח). בכל מקרה, לא משנה באיזה קונספט המסיבה הולכת להיות – אני בטוחה שיהיה כיף ומבטיחה לעדכן (יכול להיות שמאותה מסיבה יאסר עליי לצרף תמונות, אתכם הסליחה).

אז עד לשבוע הבא...

 נועה עמוסי


כתבות נוספות שיעניינו אותך

אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)