שמלות כלה זולות, אל תגלי כמה שילמת על שמלת הכלה שלך - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

שמלה וקצת עולה

שמלות כלה זולות – זאת לא מילה גסה!

שמלות כלה


כל שנה, לקראת השקת קולקציה החדשה בסלוני הכלות, רבים מן המעצבים מציעים לכן לרכוש שמלות כלה זולות. איך? בעזרת סיילים ומבצעים מיוחדים. מומלץ להתעדכן כל העת במבצעים השונים

אתן יכולות לרכוש שמלת כלה במיטב כספיכן, אך כדאי שתדעו שאפשר לרכוש אחת כזו, לא פחות יפה, במחיר מבצע. מה שזה מצריך מכן זה להיות קשובות למבצעים של המעצבים המועדפים עליכן ולהישאר עם 'ראש פתוח' באשר למעצבים שלא חשבתן עליהם, לכו תדעו יכול להיות שתמצאו דווקא אצלם את ה- שמלה שלכן?!

צעדים ראשונים במציאת שמלת כלה זולה

התאמת ציפיות: התרשמו מהקולקציות שמוצעות במחירי מבצע, רק אחרי כן תאמו פגישה עם המעצב/ת.

אל תתביישו: לפני שאתן מתחילות את המדידות, ציינו באופן ברור שאתן מעוניינות למדוד שמלות כלה מהסייל או המבצע הקיים בלבד. רק כך תגיעו לשמלות כלה זולות.

רציונליות: אל תגיעו עם דרישות ובקשות מוגזמות, למרות שבמכירה מסוג זה מוצעים שמלות כלה איכותיות מבדים יוקרתיים, עדיין לא תמיד תמצאו את מה שחיפשתן ולא תמיד ניתן לבצע עדכונים ושינויים עליהן חשבתן.

ראש פתוח: שמרו על ראש פתוח, בואו עם רצון וחשק לשמוע ולראות מה מציעה המעצבת מניסיונה האישי, לעתים היא תקלע בול ולפעמים לא...(מקסימום מדדת שמלה אחת יותר ועכשיו את בטוחה שזה לא הסגנון עבורך).

טיפ: לרגל השקת קולקציית 2016 מעצבים רבים יוצאים עם מבצעים מיוחדים שבזכותם ניתן למצוא שמלות כלה זולות, למשל: בפנינת כלה - סטודיו לשמלות כלה וערב מוצעות קולקציות קודמות במחירים של 3500-1500 ש"ח.

שמלות כלה זולות לא נופלות באיכותן מיקרות

שמלות כלה זולות נהנות מתפירה עילית והשקעה רבה בפרטים

שמלות כלה יוקרתיות במחיר מצחיק

שמלת כלה עם אבזם משובץ אבנים מקדימה

שמלת כלה מבד תחרה
צילומים: אלון שפרנסקי

 

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס