שמלת כלה כחדשה - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

שמלה מיד שנייה

5 טיפים לרכישת שמלות כלה יד שנייה

שמלות כלה

קניית שמלת כלה מיד שנייה היא אופציה נהדרת, בתנאי שיודעים לעשות זאת נכון! כיצד תתאימי את השמלה למבנה גופך? מהם המחירים 'המקובלים'? ואיפה כדאי לחפש שמלות כלה יד שנייה?

אאוטלט שמלות כלה מעניקים מספר טיפים שכדאי לשים אליהם לב, על מנת להשכיל לבחור שמלת כלה יד שנייה נכונה ומתאימה.

טיפ 1: מהו מבנה גופך?

לפני שאת מתחילה בחיפוש אחר שמלת כלה, את חייבת להכיר את מבנה גופך.

     מבנה גוף מלבני: מבנה בו היקפי החזה, המותניים והירכיים זהים. לנשים הללו הכי מתאים ללבוש שמלת כלה עם חצאית נפוחה ומחוך צמוד. כך תיווצר אשליה של מותניים צרות ביחס לחצאית הרחבה.

     מבנה גוף שעון חול: מבנה בו היקפי החזה והירכיים זהים והיקף המותניים צר מאוד. לנשים בעלות מבנה גוף זה מומלץ ללבוש שמלת כלה בסגנון בת הים, מכיוון שהיא צמודה במותניים וכתוצאה מכך מחמיאה ומבליטה את האזור.

     מבנה גוף אגסי: מבנה גוף שבו החלק העליון צר לעומת המותניים. בעלות מבנה גוף אגסי צריכות ליצור איזון בין החלק העליון למותניים ולחלק התחתון. שמלות כלה בעלות נפח ואלמנטים מעניינים בחלק העליון, כמו גם פאייטים ואבנים משובצות ימשכו את העין לחלק העליון ויעניקו לו נוכחות. יש להקפיד לא להעמיס יותר מדי בחלק התחתון!

     מבנה גוף משולש הפוך: מבנה בו היקף החזה גדול יחסית להיקף הירכיים. לנשים בעלות מבנה גוף זה מומלץ ללבוש שמלת כלה 'פשוטה' בעלת מחשוף בצורת V, וחלק תחתון הכולל חצאית נשפכת או שכבות בד עם הרבה תנועה.

     מבנה גוף תפוחי: זהו מבנה גוף עגול בעל מותניים רחבות ובטן גדולה, לעומת רגליים צרות. בעלות מבנה גוף כזה צריכות לבחור שמלות כלה שיצרו קו מותן מוגדר עם מחשופים עמוקים, או שמלות כלה עם מחוכים בצורת סטרפלס או מחוך בצורת לב. עבור דתיות בעלות מבנה עגול, יש ללבוש בדים זורמים ועדינים בחלק של הכתפיים ולא להסתיר את הכתפיים מתחת לבדים עבים ונוקשים. חצאית שמלת הכלה צריכה להיות מתנפנפת ושאינה נצמדת לגוף.

כעת, כשאת יודעת מהו מבנה גופך את יודעת מהם סוגי השמלות המתאימות לך ותצמצמי את החיפוש לשמלות הספציפיות הללו בלבד.


שמלת כלה יד שנייה בקשירה בגב

 

טיפ 2: מחיר סופי ותיקונים

על המחיר המצוין במודעה, הוסיפי בין 300 ל-1,000 ש״ח לתיקון נדרש, אלא אם כן התמזל מזלך ואת בדיוק במידה של המוכרת... התיקונים שתצטרכי לעשות יכללו במרבית המקרים: הצרה וקיצור השמלה.

טיפ 3: לא להסתנוור!

שימי לב שלא כל הנוצץ זהב הוא, כלומר לא כל שמלה שנראית טוב על מישהי אחרת, בוודאות תחמיא לך. שוב - דעי מהו מבנה גופך ואילו גזרות מתאימות לך, ולפיכך סנני את החיפוש אחר השמלות המתאימות לך.


שמלת כלה יד שנייה בסגנון יווני



 

טיפ 4: מצב השמלה

בררי היטב מה מצב השמלה, האם יש בה קרעים? סוג הבד? צבע (שלא יהיה דהוי), האם כל החלקים קיימים או שיש חסרים מסוימים (למשל כפתור/רוכסן מקולקל וכו'). את אמנם קונה שמלה יד שנייה אך היא אמורה להיראות חדשה ואיכותית!

טיפ 5: חפשי במקומות ידועים

חפשי שמלות יד שנייה רק באתרים ומקומות ידועים בתחום, חשוב שבכל עת יהיה לך למי לפנות הן לעזרה והן לתלונה. אחד האתרים הידועים בתחום:

בוטיק יד שנייה 


שמלת כלה יד שנייה תחרה
 

צילום: סשה אידלמן, סטודיו יקי הלפרין




כתבות נוספות שיעניינו אותך

אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה