קולקצית שמלות כלה 2016 של המעצבת גלית רוביניק - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

עולם הנסיכות חוזר לאופנה: שמלות כלה נפוחות

גלית רוביניק מציגה קולקציית שמלות כלה 2016, המשופעת בתחרות יפיפיות ורומנטיות, בשובלים ארוכים ובמראה נפוח, אבל לא רק!

שמלות כלה
קולקציית שמלות הכלה 2016 של גלית רוביניק, מתהדרת בתחרות עדינות על טולים רקומים או תחרות מחורזות בעדינות או בחריזה צפופה יותר. המראה היוקרתי של התחרות מחייב, לעיתים, לשלב גזרה פשוטה ומדגישה שמאפשרת לתחרה 'לעשות את העבודה' ולככב.

שמלת כלה עשירה בבד תחרה

שמלת כלה צמודה עם אלמנטים נוצצים

אלמנט נוסף שמדגיש את טקסטורת הבד הם תחרות שנתפרות על גרביון בצבע גוף או אפילו על בד אטום בגוון גוף, ויוצרות אשליה של שקיפות כאשר השמלה, למעשה, אטומה ואפקט התחרה מודגש. בנוסף לתחרות נראה השנה, אצל רובניק, גם בדים חלקים ויוקרתיים כמו פודאנז'ים, סאטנים, שיפוני משי וכמובן - טול משי, שהוא הבד הכי מזוהה עם הסגנון הכלתי הנסיכותי.

שמלת כלה נפוחה

שמלת כלה משולבת בהרבה בד אך בקו הגוף


הצבעים המככבים בקולקציה הם לבן קלאסי, לבן 'שבור', והפודרה. האלמנט הבולט ביותר בקולקציה היפה של רוביניק, הם השובלים. הקולקציה נתפרה בהשראת עולם הנסיכות והשובלים הארוכים והמפוארים הם האלמנט הכי מזוהה עם שמלות אלו. השובלים מתאימים כמעט לכל סגנון, ומשתלבים גם עם חצאיות כניסה מפוארות וגם כתוספת לשמלות צמודות.השובלים מקנים, ללא ספק, כניסה מרשימה יותר לחופה.

שמלת כלה נפוחה עם גב חשוף ושובל ארוך

שמלת כלה בשני חלקים


הקולקציה מתאפיינת בשפע של גזרות, כך שכל כלה תוכל למצוא בה את שמלת החלומות שלה: החל מהגזרות הצמודות המלוות את קווי הגוף, דרך שמלות נועזות עם מחשופים נדיבים ביותר. שמלות בגזרות רומנטיות מבדי שיפון נשפכים וכמובן שמלות נפוחות, עם שובלים מפוארים. לצד כל זה, שרוולונים בסגנונות שונים שמתאימים לחופה או למהלך כל האירוע.


שרוולונים משובצים ומנצנצים

שמלת כלה צמודה עם שרוולים מעניינים


שמלת כלה נפוחה עם משחקי שקיפות


ההשראה לקולקציה לקוחה מעולם הנסיכות; רובניק מעידה על האני מאמין שלה: "אני חושבת שכל אישה היא נסיכה ליום אחד יחיד ומיוחד - יום החתונה שלה... והשנה, יש לשמחתי חזרה ללוק הנסיכותי, כנראה בהשראת הסרט סינדרלה. הדבר בא לידי ביטוי, בעיקר בחזרה לצללית הנפוחה בשמלות הכניסה המפוארות ובשובלים שלא נגמרים.

שמלת כלה עם מחשוף קדמי וכפפות משלימות מראה

שמלת כלה קלאסית


הכלות של רוביניק הן כלות פאשניסטות שמבינות ששמלת כלה היא שמלה של פעם בחיים ומוכנות להשקיע בכך. ועם שמלת כלה עם כל כך הרבה נוכחות, לא נותר מקום לאקססוריז. כך שהשיער והאיפור המשלימים, צריכים להיות במראה טבעי מאד והתכשיטים עדינים במיוחד.

שמלת כלה בכתפיים חשופות

קרדיטים:

שמלות כלה- גלית רוביניק 053-8096053

צילום - עמיר צוק

שיער - אבי מלכה

איפור - דודי מלכה


כתבות נוספות שיעניינו אותך

חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה