חליפות חתן קיץ 2016 - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

חליפות חתן: עיצובים קיץ 2016

שלושה מעצבי חליפות חתן מובילים מספרים לנו אילו חתנים נראה בקיץ הקרוב

חליפות חתן
צבעוניות, קלילות ו'שיקיות', אלו שלושת המרכיבים העיקריים של קולקציית חליפות החתן בקיץ 2016

דון אמור, אביב כהן וקינגסמן מציגים את העיצובים הרעננים לקיץ הקרוב ואנחנו קשובים ונפעמים מהיצירתיות ו'האמירה האישית' והסטייל שמביא עמו כל מעצב.

דון אמור חליפות חתן

שנת 2016 מביאה עמה משב רוח רענן של מגוון רחב של צבעים וסגנונות. ב'דון אמור' דוגלים בשיטת ה-tailor maid, ולכן מתאימים לכל לקוח את החליפה שתשב עליו בדיוק. גזרות ה-slim שולטות השנה בשילוב מסחרר של גובה מכנסיים ⅞ המעניק לוק אירופאי ושיקי. החליפות במגוון צבעי פסטל, צבעי יסוד, חליפות משובצות ועוד. השחור והכחול הכהה תמיד יככבו אך צבעי הפסטל יהיו חזקים מאוד העונה אצל חתנים 'אמיצים' ומביני אופנה.

חליפות חתן בצבעי פסטל

חליפות חתן שחורות ניצחיות



כמובן שלקראת הקיץ, הבדים דקיקים ואווריריים יותר וכוללים גם ״לייקרה״.
טיפ קטן שמספקים לכם ב'דון אמור': האקססוריז עושים את העבודה, וגם החליפה השגרתית ביותר הופכת לסופר שיקית בעזרת פפיון ונעליים נכונות. זהו פתרון מעולה לחתנים שרוצים לשדר קלאסיות בשילוב טאץ׳ אופנתי. טרנד נוסף בקיץ הזה בגזרת החתנים הוא בחירת נעליים מיוחדות שישדרגו משמעותית כל לוק.

חליפות חתן בשלל צבעים

חליפות חתן מאובזרות בפפיון ונעליים מדליקות
קרדיט צילום: שלומי ביטון


אביב כהן - מעצב
BAGGI MEN

אביב כהן מציג חליפות חתן בגזרות יותר מחוטבות לגוף EXSTRA SLIM FIT, בסגנונות הסמוקינג והטוקסידו המוכרים, עם קצת תוספות של דיטלים מעניינים. סוגי הבדים שיכבשו הם סטן משובח אך לא זוהר במיוחד, בתערובות של לייקרה או צמר קר. הצבעים הבולטים יהיו שחור כמובן או כחול בשילוב של סטן שחור וירוק בקבוק, שמגיע היישר מבירות האופנה באירופה וכבר מתחיל להיראות אצל מובילי דעת קהל בעולם האופנה בישראל.

חליפת חתן עם 'שיק'

חליפת חתן קלאסית



בגזרת האקססוריז - העונה יככבו הפפיונים מקטיפה ומעור, חגורות תואמות לצבע הנעליים או לצבע השרוכים בנעליים ובהתאמה לצבע הפפיון.
טרנדים נוספים שילכו בקיץ הזה הם חליפות פשתן בצבעי קיץ למיניהם (תכלת, כחול  ג'ינס, בז' ועוד). בנוסף, אסור לפספס את הטרנד הלוהט של חליפות הפסים והחליפות המשובצות אשר מגיע מאירופה, בגזרות הצמודות והסקיני.

חתן בחליפה משובצת כחולה

צילום: שמואל כהן

קינגסמן

קינגסמן מציג סטנדרט חדש בארץ להלבשת גברים: חליפות וחולצות לפי מידה ובסגנון אישי. מה זה אומר? נכנסים לחנות, בוחרים גזרה, בד וטאץ' אישי ועוברים למדידה. מבחינת סגנון, מוצעות חליפות עם כפתור אחד, חליפות עם שני כפתורים, חליפות שלושה כפתורים, קרואזה ארבעה כפתורים וקרואזה שישה כפתורים. החליפות מגיעות עם כיסים או ללא, בגזרה צרה או רחבה, וניתן להוסיף גם את אותיות השם רקומות ליצירת חליפה ייחודית! לחתן ומשפחתו מחלקה מיוחדת ובה סדרה של בדים מיוחדים בשלל טקסטורות וצבעים. 

אקססוריז לחתן- פפיון ועוד

חליפת חתן משובצת
חליפת חתן בגווני חום

קרדיט צילום: 
עמרי אדר - לייטמיל סטודיו

השתתפו בכתבה:
דון אמור חליפות חתן - המייסב 5 יבנה, 053-9369428
באג'י חליפות חתן - דרך בן צבי 84 ת"א, 
053-9384667
קינגסמן חליפות חתן - המלך ג'ורג 26 ירושלים, 053-9384609


כתבות נוספות שיעניינו אותך

משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה