איך תיראה הקולקציה של יואב ריש? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

כלה נונשלאנט בגוון חלבי

המעצב יואב ריש על קולקציית שמלות כלה סתיו-חורף 2017

שמלות כלה



בסתיו הקרוב נראה לוקים קצת יותר קונספטואליים ופחות כלליים, הרוח קצת יותר נועזת אבל גם פחות מתלהמת. המעצב יואב ריש מדווח על לוקים פחות נפוחים ויותר נונשלאנטים

שמלות הכלה של יואב ריש בעונה הקרובה מאופיינות בגזרה נוחה ולא מתאמצת וללא שיבוץ עמוס. מעבר לצבעים החלביים שממשיכים מהעונה קודמת, נוספו אצלו גם קצת גווני בלאש ופודרה. הקולקציה נקראת Gypsy Glam. וכשמה כן היא. מדובר בקולקציה עם נגיעה ספרדית/צוענית, אשר נעשה בה שימוש בתחרות סרוגות ושיבוץ במידה מדויקת ולא מופרזת.

שמלת כלה נונשלנאטית

קולקציית שמלות כלה סתיו 2017


מבחינת בדים, יואב ריש בנה תמהיל מאוד מגוון של תחרות, ארוגות וסרוגות, עדינות, בעלות נוכחות ועם טקסטורות שונות. חשוב לו לשמור על המגוון הרחב עבור הכלות שלו, אבל הוא אינו מוותר על הטאץ' האישי שכל כך מאפיין אותו. הקולקציה כוללת גם גזרות של קולר וחצאיות קומות קלילות מאוד ועוד כמה אלמנטים ספרדיים/צועניים.


שמלת כלה בעיצובו של יואב ריש

שמלת כלה בשילוב תחרה


האקססוריז הנלווים לכלה יהיו, על פי ריש, תכשיטים עדינים שלא מאפילים על אופי ומראה השמלה אלא משתלבים ומשלימים אותה בהרמוניה.

הטיפ של ריש לכלה המבולבלת:

"פשוט בואי למדוד. מה שנראה טוב על מישהי אחרת או על קולב ייראה ממש אחרת עלייך. הצוות ואני אוהבים לראות כלה שבוחרת שמלה שהיא לא חשבה אף פעם לבחור".


שמלת כלה עם כתפיות
*התמונות באדיבות יואב ריש


כתבות נוספות שיעניינו אותך

 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)